post

BloggingTM > Blog > Conferinte > 7 lectii invatate la Digital Marketing Forum 2017

post cover

7 lectii invatate la Digital Marketing Forum 2017

  • By Andra Costa 
  • Category: Conferinte 
  • Comments (0) 

Pregatindu-ne pentru The Woman si Linked Culture nu am putut sa nu ne oprim putin pentru a face un bilant a ceea ce a insemnat pentru noi a 11-a editie a Digital Marketing Forum.

Pentru ca nu suntem specialisti in marketing, insa consideram ca bloggerii ar trebui sa aiba o serie de cunostinte in acest domeniu.

De ce? Pentru ca, pana la urma, ne adresam unui public si vindem idei. Deci este absolut necesar sa facem acest lucru bine.

Astfel, am facut o lista cu cele 7 lectii invatate la Digital Marketing Forum pe care consideram ca ar fi util sa ni le insusim. Enjoy!

Accentul cade mereu pe consumator.

In cazul nostrul, cititorul conteaza. Trebuie sa tinem minte ca acesta este greu de atras, se plictiseste repede si uraste publicitatea. Daca nu luam in considerare acestea, s-ar putea sa ne trezim ca bloggerii sunt obsolete (cum s-a vehiculat la conferinta).

Facebook-ul este una dintre cele mai puternice retele existente.

Dupa profilul nostru public, algoritmii Facebook pot deduce si lucruri pe care nu le spunem. Drept urmare, ne poate oferi nenumerate informatii despre publicul nostru. Acesta este motivul pentru care trebuie sa il privim mereu ca pe un instrument de promovare.

Pshiologic vorbind, cand scriem trebuie sa avem in vedere 7 prinicipii de persuasiune:

  • Reciprocitatea – cu cat dam mai mult cu atat primim mai mult
  • Devotamentul si consistenta – oamenii vor sa creada anumite lucruridespre ei insisi.Cand scriem, vor sa se regaseasca in textul nostru.
  • Social proof – scoate in evidenta /creeaza review pozitive
  • Autoritatea – trebuie sa punem accentul pe reviewuri, testimoniale, interactiunea cititorului cu ceea scriem.
  • Liking – cat este de placut de altii.
  • Urgenta – pentru a convinge oamenii sa reactioneze .trebuie sa creezi o stare de urgenta in jurul mesajului tau.
  • Paradoxul alegerii – atunci cand au prea multe optiuni oamenii se blocheaza si aleg sa renunte la interactiune

Conteaza doar ceea ce poti evalua.

Atunci cand scrieti stabiliti-va criteriile in functie de care evaluati munca voastra. Daca vreti sa vedeti care este statutul vostru social actual, aruncati o privire peste Klout.

In fiecare zi sunt postate 1,97 bilioane de articole pe internet. No comment, just WOW!

Pentru a avea succes in social media, trebuie sa te reinventezi zilnic si sa ai o strategie clara.

Conform lui Alex Negrea, o strategie eficienta are in vedere urmatorii factori:

  • Publicul tinta
  • Infrastructura – pe ce site-uri, platforme etc. activam
  • Indicatorii de performanta – KPI
  • Procedura
  • Continutul
  • Canalele de comunicare
  • Organizarea activitatii – priopritizare si to do list

In 2017 mobilul va fi la putere, deci tot ce facem trebuie optimizat pentru acesta.