post

BloggingTM > Blog > Conferinte > 7 lectii invatate la The Woman

post cover

7 lectii invatate la The Woman

  • By Andra Costa 
  • Category: Conferinte 
  • Comments (0) 

Poate pare ciudat ca noi, bloggerii, am decis sa participam la o conferinta dedicata antreprenorilor. Insa, daca o sa incepeti sa va priviti blogul ca pe un business pe care trebuie sa il gestionati, o sa vedeti ca treaba nu este chiar atat de simpla. Si cum The Woman a adus in discutie o serie extrem de interesanta de subiecte, nu puteam lipsi la aceasta conferinta.

Ceea ce am invatat noi la Cluj-Napoca, aplicabil pentru blogging, sunt urmatoarele lucruri:

Daca nu mai suntem siguri de drumul nostru, trebuie sa ne intrebam de ce vrem sa fim bloggeri.

Nu conteaza ca am decis azi-dimineata sa pornim un blog sau acum 10 ani. Pana la urma, fiecare dintre noi mai are si zile proaste. Insa, daca putem raspunde clar la aceasta intrebare suntem pe drumul cel bun.

Un blogger eficient este mereu informat.

Indiferent ca este vorba despre ultimele evenimente ce se corespund domeniului pe care scrii sau despre ultimele updateuri de la WordPress, un blogger ce se respecta se documenteaza.

Trebuie sa ai tot timpul in vedere publicul tinta.

Stim ca s-a scris o gramada pe aceasta tema, dar ne dam seama ca inca exista oameni care nu stiu nici macar sa isi defineasca publicul tinta, fie el existent sau cel dorit. Daca scrieti doar de dragul de a scrie, felicitari, aveti un jurnal public! Daca scopul este sa transmiteti un mesaj, priviti tot ceea ce faceti si din perspectiva celor carora va adresati.

Presupunerea e mama tuturor greselilor!

Daca sunteti la inceput de drum, dar si daca aveti experienta in blogging, nu ar strica sa aruncati o privire peste lista voastra de contacte.

Sigur veti gasi aici persoane care sa va ajute in domeniul ce va pasioneaza. Indiferent ca este vorba despre fotografi, oameni de comunicare sau artisti. Networking is key!

You are your own brand!

In momentul in care ati decis sa activati in spatiu public trebuie sa fiti constienti ca exista persoane care va urmaresc fiecare pas. Si pentru acestia conteaza omul, nu brandul. Deci investiti in personal branding (si aici nu ne referim neaparat la bani).

Don’t be a bully!

Desi agresivitatea a devenit litera de lege in era digitala, este in puterea noastra sa schimbam acest trend complet inutil.

In concluzie, puneti pasiune in ceea ce faceti, dar fiti empatici cu cei din jur. Publicul vostru cauta acea semnatura umana, altfel ar citi orice site random de stiri mondene. Iar daca sunteti curiosi cum a fost la Cluj, va invitam sa rasfoiti albumul foto si anul viitor poate mergem impreuna! 🙂

 

sursa foto